How can you miss something you've never had?

Varför är det så jävla drygt att vara tonåring? Hatar alla val man måste göra och allt äckligt ansvar som kommer plötsligt och man vet inte ens vart man ska eller vill ta vägen.
 

Helvete. Jag vet inte vad jag ska göra, och jag vet ingenting, jag har inte ens några problem men nu gör jag allt till problem och allting är bara röv.
Var typ ute och gick i 40 minuter nyss, måste börja röra på mig och bli av med mitt sockerberoende, äta hälsosammare och bara bli bättre helt enkelt, vill gå ner i vikt och känna att jag är nöjd med mig själv, that's all.
Men varför är det så jävla svårt? Så jävla svårt att stå emot allt, att ta sig ut och gå eller vadfan det nu är, vlöbäödfs.
Nu ska jag sluta klaga. Jag lyssnar på Ollys nya album, det är så himla bra, jag älskar honom, åhh fina, fina Olly♥
Förresten så har jag inte så mycket ångest för det här med skolan, trivs rätt bra, men saknar min gamla klass himla mycket, den var typ perfekt. Men ja, det lär ju inte vara det sista jobbiga valet jag gör i mitt liv direkt hehe
Behöver en ny telefon, har mammas gamla skitnokia som typ varje dag ska lagga sönder och det står att minnet är fullt och man måste fabriksåterställa skiten, och nu lägger den av hela tiden, asså helvete. Får jag inte en ny i julklapp så hänger jag mig i julgranen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0