Get funky

Imorse försov jag mig, missade bussen och därmed också min tid hos tandregleringen. Var hemma från skolan också, så idag har jag bara kollat på intervjuer, bilder och uppträdanden med Ed Sheeran, världens finaste människa, älskar honom så mycket. Har sparat hundratals bilder, sett ett tiotal intervjuer och kollade nyss klart på hans uppträdande på itunes festival, åh jag minns när det var, när jag satt hemma och kollade på det, önskade att det var jag som stod där längst fram och såg honom live, åhhhhhh.
 
Har även hällt i mig en massa te och varit ute på en promenad, vet att ni bryr er. Hahah nu får ni säkert uppfattningen om att jag är värsta fridfulla människan som sitter inne och dricker te och läser böcker och lyssnar på massa musik hela dagarna, är jag ju inte kan jag berätta, är rätt crazy och jobbig hahhahaha. 
 
Inatt drömde jag att jag träffade Ed, det var värsta sjuka drömmen, vi kunde typ inte ta oss hem från Ullared sen stog han bara där framför mig och så typ kramades vi i en timme och sen gick världen under och jag skulle hjälpa folk över en å med hjälp av brinnande pinnar och så hittade vi en iPad mitt i skogen, ahahahahha.
 
När jag kollar på filmer med Ed så undrar jag om jag någonsin kommer få se honom live, eller träffa honom, jag skulle så gärna träffa honom, bara få en kram eller bara säga hej och jag älskar din musik, skulle betyda så himla mycket för mig fast jag känner mig så läskig när jag tycker om honom så otroligt mycket och han har inte den blekaste aning om vem jag är, haha. Men jag älskar honom och hans musik så otroooligt mycket, kan inte ens beskriva hur mycket jag tycker om honom. Gosiga lilla Ed. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0