Paranormal aktivitet & turism

Hejsan!
Idag missade jag bussen så blev ingen skola, haha.. Men har nyss kommit hem, varit på bio med Nicole!
Vi såg paranormal activity 3 och hahhahha vad ska jag säga... Det var kul! Jag och Nicole skrattade igenom halva filmen, men det var ganska kul hahahha så himla stört, paret brevid oss skrattade också som tusan, och tanten bredvid oss sa "Men kan ni hålla käften eller, hur gamla är ni egentligen?" och det gjorde ju inte saken bättre kan jag ju berätta, haha! Innan bion så hade vi inget liv, så... vi skämde ut oss för hela stan och lekte turister! HAHAHAAH jag borde nästan lägga ut videon.. eller nej det vore sjukt pinsamt! Hahahah..
Våra turistbilder, HAHAHAHAHHAHA!

Kommentarer
Postat av: millalouise

sv: aw tack!

2011-12-03 @ 00:24:34
URL: http://millalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0