When you try your best but don't succeed

Trodde verkligen aldrig någonsin att jag skulle säga detta i mitt liv men jag vill ha vinter. Nu. Är så himla trött på hösten med regn och mörka dagar vecka in och vecka ut, vill ha mysig snö. Julkalender, lucia, advent, jullov, julafton, julmys, julsånger, nyårsafton och sedan min födelsedag. Men just nu vill jag ha snö, jag vill ha flera decimeter snö som lyser upp gatorna och höjer mysfaktorn ett par steg, åhhhh bara ge mig vinter och allting som kommer med den, nuuUUUUUUUU. 
 
Imorgon ska jag till tandregleringen. Det suger för jag måste ta bussen 07.15 men ska inte vara där förrän 08.50 så jag får vänta i minst en timme, sen ska jag inte till skolan heller för jag mår inte bra och jag känner bara inte för att gå dit, men kan ju ändå skylla på att jag är sjuk. Dock vet jag inte hur jag ska ta mig hem för bussen går typ klockan ett men ja, får väl se hur jag löser det.
 
Ska även börja gymma och bli hälsosammare. Alltså jag måste verkligen sluta äta allt som kommer i min väg, jag äter typ hela tiden, morötter, tomater, clementiner, matrester jag hittar i kylskåpet, flingor, smörgåsar, min systers alla bakverk och listan kan göras lång, men måste verkligen ändra på det, och sen när jag får pengar ska jag införskaffa ett gymkort och börja gymma. Pierca tungan också men det får nog vänta tills december eller så får jag önska mig det i julklapp/födelsedagspresent. Nu ska jag fortsätta lyssna på min underbara spotifylista med massor med mys-musik och senare kanske sova en stund. hehe.
kände bara för att ladda upp den här och den passar bra till... typ allt just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0