I'm standing where you left me

Asså, jag vaknade nyss, helvete. Jag kommer inte kunna somna förrän typ klockan tre inatt. röv. 
 

Asså jag vet inte ens vad jag ska göra med den här bloggen. Men vem fan bryr sig, fortsätter skriva som jag gör tills vidare. Min mamma väckte mig när vet jag inte någonstans i min sömn och gav mig en söt chipspåse med mina favoritchips, (♥) hon vill nog att jag ska bli tjockare än vad jag redan är.
Vet ni vad jag gjorde igår? Jag åkte in till Halmstad för att gå på skolan, ringde Linnea och frågade varför hon inte var med i bussen, hon hade ont i armen sa hon. Vafan man kan ju inte stanna hemma från skolan om man har ont i armen???? Eller jo, det hade jag gjort. Aja, jag ringde iallafall och sjukanmälde mig!! Sen låg jag och läste i flera timmar på biblioteket. Herregud what am I doing with my life. Men jag ska bli bättre nu. Jag har gått i den skolan i tre veckor och varit borta sammanlagt en vecka. Ska inte vara sjuk något mer nu, hoppas bara att jag får mitt studiebidrag och att jag inte åker på någon magsjuka eller annat trams.
Boken jag läste var iallafall sjukt bra, älskar den så himla mycket. Lånade den i måndags och läste ut den igår, det var här ligger jag och blöder och alla borde nog läsa den för den var himla bra.
 
Och som vanligt har jag ingen bild att tillägga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0